Samen staan we sterker

28 april 2024

Bestuursvoorzitters Ted Bosman(PvdA) en Sjirk Visser(GroenLinks) schudden elkaar symbolisch de hand op de samenwerking

Tijdens de Algemene Ledenvergaderingen van zowel PvdA als GroenLinks Veenendaal is er een belangrijke beslissing genomen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2026. Er is gekozen om gezamenlijk de verkiezingen in te gaan met een samenvoeging van aanduidingen. Dit is een prachtige voortzetting van de goede samenwerking tussen beide fracties in Veenendaal.

De keuze om samen te werken en een gezamenlijk verkiezingsprogramma op te stellen tijdens de vorige verkiezingen heeft zijn vruchten afgeworpen. Door de krachten te bundelen en als één front naar buiten te treden, kunnen GroenLinks en PvdA Veenendaal nog sterker staan en hun idealen en visie nog krachtiger uitdragen.

Deze samenvoeging van aanduidingen is een teken van eenheid en solidariteit binnen de progressieve beweging in Veenendaal. Samen kunnen we bouwen aan een betere toekomst voor onze gemeente en haar inwoners. Laten we met vertrouwen en vastberadenheid de uitdagingen van de toekomst tegemoet treden en ons gezamenlijk inzetten voor een rechtvaardiger en duurzamer Veenendaal.

Met deze stap laten GroenLinks en PvdA Veenendaal zien dat samenwerking en eensgezindheid de sleutel zijn tot succes. Laten we samen bouwen aan een sterker en socialer Veenendaal voor iedereen. Op naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2026!